7 Mayıs 2012 Pazartesi


 
Birdenbire yazılanlar  50

Neden! ? … Sadece, yalnızca, başka bir kelimeye ve anlatım biçimine ihtiyaç duymadan, Neden! ? … Noktalama işaretleri sizi şaşırtmasın, çünkü ben, birdenbire yazılanların sonuncusuyum. Kendimi iyi hissetmiyorum. Gerçi bu çok ta yeni bir gelişme değil. 

İnsanların birbirlerini ısrarla kırıp dökmeleri, etrafa saçmaları, buruşturup atmaları, can yakıcı. Belki de bunu kendi aralarında sürekli yaptıkları için, bana yaptıklarında farkına bile varmıyorlardır. Yani sonuç olarak; ortada bir suçlu varsa o yine benim. 

Benim kalpleri savaş meydanına çeviren, akılları yakıp kül eden, insani değerleri yerle bir edip zıvanadan çıkan benim. Benim konuştuğu her insanda acı bir tat bırakan, aşağılayıp sorgulayan, yargılayıp asan benim. Benim kibirle adımlayan yeryüzünü, sonra tökezleyince de başını göğe kaldırıp sövüp sayan benim. Hayatı ufak hesaplar yaparak geçiştiren, derinden, en dipten sevemeyen, dengesiz ve tutarsız olan benim. 

Çoğu zaman insan olmaya bile dayanamıyorum. Her şeyin dışında, bütün olumsuzlukların dışında, yalnızca, insan olmak ve yalnızca konuşmak. Ana dili yalnızca olan bir insan kiminle ne kadar anlaşabilir ki?

Bana verdiğin bakir hüzünler için sana minnettarım Allah’ım! Her şey için teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder