23 Mayıs 2012 Çarşamba


Fark ediş

Plastik okyanus mavisi bir ibriğin boynuna dolanmış işlemeli kırık beyaz renkte bir havlu. yanında duvara yaslanmış uçları sivriltilmiş 60-70 santimlik iki tahta. ne oldu şimdi. ne anlamı var bu betimlemenin. anlamlandıralım o zaman. çaprazında musalla taşı. üzerinde yeşil beze sarılmış bir tabut. başucunda ellerini kavuşturmuş başını öne eğmiş bir adam. düşünceli belki de pişman. daha çok şey paylaşılabilirdi. daha iyi olabilirdi yolculuğumuzun birlikte geçen yılları. sana şöyle söylemiştim. söylememeliydim. sana şöyle yapmıştım. yapmamalıydım. kalbini şu sebepten ötürü kırmıştım. kırmamalıydım. değişen bir şey olmadı çünkü. ve ben yanı başında utanç duyuyorum kendimden. belki dostunum. belki ağabeyinim. kardeşinim belki. babanım ya da neysem neyim. ama daha iyisi için çabalayabilirdim. özür dilerim.     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder