19 Nisan 2012 Perşembe

Birdenbire yazılanlar 41

Neden diye sordum kendi kendime. sonra bir takım nedenler buldum. ve o nedenlerin de her birine neden diye sordum.

aklımı çürüttüm. akılsız kaldım. yalnız kaldım. düşündüm. nasıl mı. kalbimle düşündüm. kimse anlamadı. herkes aklını kullandı. yalnızlığım arttı. anlaşılamadım. anlaşılmaz değildim aslında ama olmadı.

içime saplandım. ruhum karıştı. durdum. derin derin nefes aldım. belki günlerce. belki haftalarca. belki de aylarca durdum. derin derin nefes aldım. sonra bir an geldi. bir esinti. burnumdan girdi. bedenimi serinletti. bir süre sonra içimden çıkıp gitti. ruhum sakinleşti. bir anda oldu her şey. ama ben. o ana kadar. acı verici sayısız anı yaşamak zorunda kaldım.

hayat da bu değil mi zaten. mutluluğa ulaşmak için yaşamak zorunda kaldığın. sayısız mutsuzluk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder