12 Nisan 2012 Perşembe

Birdenbire yazılanlar 36

Seni aşk ile seviyorum. bitmek tükenmek bilmeyen bir aşk ile. hatalarımdan dolayı sadakatimden şüphe ettiğim bir aşk ile. Seni ruhumla bedenimle tüm varlığımla seviyorum. Senin sevginin yanına kimsenin sevgisini koymadım. bütün sevgilerimi Senin sevginden çıkardım. Sana gerektiği gibi kullukta bulunamıyorum bunu biliyorum.  

ben iyi olmaya çalışan kötü bir adamım ve kendimden utanıyorum. kendime karşı duyduğum utanç çoğu zaman öfkeye dönüşüyor.  

aklımı sonlandırmak istiyorum. düşüncelerimden kurtulmak. özgür olmak istiyorum. ama yok. gövdemin durup dururken paramparça olmadığını mı sanıyorsun. benliğimle ilgili her şeyin etrafa saçılmadığını mı düşünüyorsun.

ben yıkacağım kendi kendimi. ilk taşı ben atacağım. ilk kazmayı ben vuracağım kendime.

Sen yardım etmezsen başaramayacağım biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder