25 Nisan 2012 Çarşamba


Birdenbire yazılanlar 44

Ben çınardım. asırlık heybetli bir çınar. beni yanına çağırdı. öylesine seslendi. gelebileceğimden değildi ya seslendi işte. sonra ben aşkla kalktım yerimden. asırlık köklerimden. toprağı yırtarak kopartarak gittim yanına. şaşkına döndü. tedirgin oldu. ben öylesine seslendim gelmene gerek yoktu. kendini bu kadar zorlamana. ama ben sen çağırdın dedim. cevap vermedi. anlamsız bir ifade takındı yüzü. öylece kaldım. yalnız bir mucize gibi.

sonra ben taştım. birkaç taneydim. beni avuçlarına aldı ve sordu. cevap alabileceğinden değildi ya öylesine sordu. beni seviyor musun dedi. ben de evet seni seviyorum dedim. korktu. hemen elinden attı beni. uzaklaştı. öylece kaldım. yalnız bir mucize gibi.

sonra ben dilsizdim. bana yaklaştı ve benim adım ne diye sordu. yine öylesine sormuştu. cevap alabileceğinden değildi ya. ben de söyledim adını ona. sen dilsiz değilsin beni kandırdın dedi. oysaki ben binlerce yıldan beri dilsizdim. inanmadı. öylece kaldım. yalnız bir mucize gibi.

ben böyleyim işte. ruhumun kapakları açılınca aşk kudurmuşçasına akar gövdemde. sonra sevdiğim kadından tutunmasını isterim göğüs kafesime.      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder