17 Mart 2012 Cumartesi

Birdenbire yazılanlar 16

Yazmayı seçtim. yazarak anlatmayı. sözle de söyledim birçok şeyi. ama havada asılı kaldı toz parçacıkları gibi. ne yere düştü ne de yukarı çıktı.

‘’işte bunlar benim düşüncelerim’’ diyebilmek güzel bir kâğıt parçasını uzatarak. bana ait her şey bu kâğıtlarda. al oku. beni öğren. karşındaki insanın kim olduğunu bil. sınırlarını.

sakladığın düşünceleri kayıtlara geçmek cesaret ister. belge niteliği taşır. insanı korkutur bu yüzden. inkâr edemezsin. hayır fikirlerim değişti diyemezsin. çünkü onlar kısa bir süreliğine de olsa senin fikirlerin olmuştur. o yükü hissedersin omuzlarında. bu sebeple iyi anlatmalısın kendini. savurmadan kelimeleri. savrulmadan cümlelerin içinde. aklını zehirlemeden anlatmalısın. sızmalısın zihninin rutubet kokan odacıklarına.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder