29 Mart 2012 Perşembe

Birdenbire yazılanlar 28

Ben bir şeydim önce. sonra bir şeyler oldu bana. ve ben bir başka şeye dönüştüm. dönüşüm sancılı oldu. doğuşum da öyle. bir semenderin kurbağaya ya da bir ipek böceğinin kelebeğe dönüşmesi gibi. tamamen farklı bir şey oldum. birinde kendimce güzelleştim. diğerinde herkesçe güzelleştim. ikisi arasında ne kadar zaman geçti anlayamadım. bütün bu dönüşümler gerçek bir değişimden ibaretti.

bunu başaramayanları görüyorum. zamanı kullanamayanları. semenderken ipek böceğiyken ölenleri görüyorum. üzüntü duyuyorum. aslında biraz daha zaman olsa onlar da değişime uğramak zorunda kalacaklardı diye düşünüyorum. ama işin aslı böyle değil ne yazık ki. zamanı yaratan da kullandıran da bilinmekte. mesele O’nun istemesinde. sakıncalı cümleler bunlar. tartışmaya açık farkındayım. ama söylemiş oldum bir kere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder