7 Mart 2012 Çarşamba

Birdenbire yazılanlar 10

Kurşunsuz kelimeler kullanacağım bu yazımda. doğa dostu olacağım. yalan söyleyeceğim size. duymak istediklerinizi söyleyeceğim. hoşunuza gideceğim yazdıklarımla. benliğinizi bencilliğinizi sıvazlayacağım. bakın beni çok seveceksiniz. kadınlar da erkekler de sevecek beni. hepinizi ayrı ayrı memnun edeceğim.

bir erkeğim ben. değişik çeşit çeşit kadınlar istiyorum. farklı milletlerden farklı kültürlerden binlerce kadın. hepsini istiyorum. hepsini sevebilirim. hepsine âşık edebilirim kendimi. sevişmek ve dinlenmek istiyorum. hepsinden hizmet bekliyorum. param olsun istiyorum. miktarını bilemediğim ama istediğim zaman her şeyi alabileceğim kadar para. ülkeleri karıştıracak iktidarları değiştirecek iç savaşlar çıkartabilecek kadar güçlü bir varlık istiyorum. sürekli övülmek ödüllendirilmek alkışlanmak istiyorum.

bir kadınım ben. beni gerçekten seven bir erkek istiyorum. gözü benden başkasını görmeyecek. şartlar ne olursa olsun beni dünyanın en güzel kadınına bile değişmeyecek. istediğim zaman benimle iyi anlaşacak. istediğim zaman benimle tartışacak. fakat ne olursa olsun benim haklı olduğumu ve doğru düşündüğümü kabul edecek bir erkek. sonra güzel kıyafetler benzersiz takılar her istediğimi alabileceğim kadar para. sözümü dinleyen çocuklar. ağrısız ve dikişsiz kilo almadığım bir doğum istiyorum. yaşlanmadan yıllarca yaşamak doğurganlığımı kaybetmeden güzel ölmek istiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder