21 Mart 2012 Çarşamba

Birdenbire yazılanlar 21

Düşünmek istemiyorum. konuşmak yazmak ta istemiyorum. un çuvalı gibi somurtkan ve yalnız kalmak alakasız yerlerimden delinip akmak istiyorum. anlamsız olmak anlam arayışına girmemek saçmalamak zırvalamak patavatsızca hareket etmek yüzsüz olmak istiyorum. şehvetten erimek kibirden donmak gösterişten kaynamak insani bütün sıfatlardan buharlaşmak istiyorum. adam öldürmek hırsızlık yapmak içki içip eroin kullanmak zina yapmak masumları suçlamak güçsüzleri ezmek istiyorum. borçlu olan insanları sıkıştırıp mahcup etmek sözlerimle yermek istiyorum. fakirlere uzak zenginlere yakın olmak ama gerektiğinde de hepsinden kendi çıkarlarım için faydalanmak istiyorum. inanmak ibadet etmek ve inancın gereği olan ahlaki hiçbir sorumluluğu yerine getirmek istemiyorum. kötülüğü amaç edinip iyilikten yüz çevirmek Allahın meleklerin ve peygamberlerin lanetine uğramak istiyorum. bunları yazdığına inanamıyorum. tersimden kalkmışım kusura bakma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder