8 Haziran 2012 Cuma


Meydan okuyuş

Şimdi daha önce yazmadığım bir üslupla yazacağım.

Aşkının kaşesi vurulmuş yüreğimin faturasına. ve çığlıklar çıldırıyor kulaklarımın sinesinde. ben yalnızlığa çıkarma yapıyorum sevgili. sensiz her gecem pimi çekilmiş el bombası ya da otobüs durağındaki şüpheli bir paket

Ne oldu şimdi güzel mi yazdım. evet kimilerine göre öyle. ama gereksiz.
Bir daha deniyorum.

Gümüş kâseler içinde kan kırmızısı şaraplar. güzel dinlenmiş göğüsleri diri genç kızlar. kasıkları temiz tüysüz oğlanlar. ay yere indi. geceyi şehvet bastı. kadehler tartıştı. her beden ihtiyacını buldu karşıladı.

Bu da olabilir neden olmasın.

Herkes gibi yazabilirim ama ne değişir ki. kendim olmak istiyorum. kolay kelimeler kullanmak. zor düşünceleri dile getirmek. asıl mesele bu. düşünmeyi öğretebilmek. gerisi boş yere yorgunluk. dilsiz birinin körle konuşması gibi. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder