19 Haziran 2012 Salı


Söyleyiş

Aynı kelimeleri kullanmaktan söz ettiler. yerden yere vurdular. kırıp geçirdiler. evet aynı kelimeleri kullanıyorum. neden mi. çünkü aynı derde sahibim. hiç değişmeyen çürümeyen aynı acıya sahibim. hiç azalmayan kimi zaman artmasa bile olduğu yerde sayan bir acıya. madem farklı kelimeleri kullanmamı istediler. işte kullanıyorum. buji İngiliz anahtarı balgam sıvı nitrojen analitik geometri teleskop kaynak makinesi torna kabzımal karides şimdi biraz tatmin olmuşlardır herhalde.

kendimi çöpe atsam ne değişir ki. yine aynı pis koku içimden gelen. dürüst olmak. kendini sayıklamak. kendini tekrarlamak. neden bu kadar tedirgin eder ki insanları. ben acıları ölçtüm biçtim. hiçbirini öylesine çekmedim. hepsinin bir nedeni binlerce sebebi var.

aynı acı saçaklarında aynı kelimeler. çiğ köfte acısından bahsetmiyorum ben. lezzet veren bir acıdan söz etmiyorum. ben soğanın yaşarttığı gözlerden değil derinlerden çıkıp gelen tuzlu gözyaşlarından söz ediyorum.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder