27 Haziran 2012 Çarşamba


Tökezleyiş

Ben bir şey anlamadım kendimden. başaramadım cevap bulamadım yaşayışıma. nasıl olmalıyım. nasıl davranmalıyım bilmiyorum. bildiklerim hep birbirine karıştı. neyi bildiğimi de unuttum. ya bende bir sıkıntı var ya da çevremde olup bitenlerde süre gelenlerde.

insan olmak neden bu kadar zor. yoksa ben mi zorlaştırıyorum kolay olanı. doğruyu ve yanlışı ayırt edebilme kabiliyetim mi köreldi bilmiyorum. iyilik ve kötülük arasındaki çizgiyi mi şaşırdım yoksa.

her geçen gün ahlakımın köreldiğini hissediyorum. bu bir paranoya değil bunu çok net bir şekilde hissediyorum. böyle olması beni korkutuyor. nereye kadar gidecek hayatın içindeki bu sürüklenişim bilmiyorum. bildiğim tek şey var o da bir an önce toparlanmak zorunda olduğum. kendime çeki düzen vermeliyim. neye mal olursa olsun. kimlerin kalpleri kırılırsa kırılsın bunu yapmalıyım. yoksa her şey daha da kötüye gidecek hissediyorum. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder