14 Haziran 2012 Perşembe


Serzeniş

Bilmek kabullenmek ve yapmak. şimdi ben bu üç fiille olan anlaşmazlığımı uyuşmazlığımı ve kavgamı anlatacağım. bildiğini yapmamak kendine karşı dürüst olmamayı gerektirir. şu an için ne kadar basit bir söylem. zaten içinde yaşadığım anı çekilmez ve katlanılmaz kılan bu söylemin basite indirgenmiş olmasıdır.

ben mi yaptım bunu. hayır. hep birlikte yaptık. peki neden sıkıntısını sadece ben çekiyorum. çünkü çektiğim sıkıntı beni diğerlerinden farklı kılıyor. yaptığını bilmemek cahil olmayı gerektirir. bu da insanlığın ortak sorunudur. akılları kuşatan cehalet.

elimden geldiği kadar kendimi bu sınıfın dışında tutmaya çalışıyorum. bildiğini kabullenmemek. yaptığını kabullenmemek. kabullendiğini bilmemek. kabullendiğini yapmamak. bilerek ve kabullenerek yapmamak. bilerek yapmak ve kabullenmemek. hepsini size açıklayabilirim. ama siz bu saydıklarımdan birini seçip aldırmazsınız. dolayısıyla gereksiz boş yere yorgunluk. boynundan aşağısı felç olmuş birine dövüşmeyi öğretmek gibi bir şey.       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder